Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

Waarom je klant, jouw klant is

Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA voorzijde
Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA achterzijde
  • Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA voorkant
  • Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA achterkant

Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt, komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen blijven dan ook uit. Hoe kom je erachter aan welke content je klanten behoefte hebben? Of nog belangrijker: waarom je klanten ooit klanten werden? Start met het vaststellen van je unieke DNA. Wat maakt jouw organisatie tot een succes? Wat is de klik die jouw klant heeft met je organisatie? Dit boek biedt een concrete aanpak om samen met medewerkers en klanten te onderzoeken wat jouw unieke DNA is. Door middel van deze methode leer je de kern van je DNA vast te stellen en die te vertalen naar een concrete contentstrategie en -planning. Voor communicatie- en marketingprofessionals én hbo-studenten. Met deze methode leer je de kern van je DNA te vast te stellen en die te vertalen naar een content strategie en -planning. Trefwoorden: Content contentmaketing organisaties strategie klanten DNA producten diensten succes Karin Garritsen

Specificaties
ISBN/EAN 9789089653840
Auteur Karin Garritsen
Uitgever Duuren Media, Van
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 160
Lengte 230.0 mm
Breedte 150.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.