De kleine Facebookmarketing voor Dummies

De kleine Facebookmarketing voor Dummies voorzijde
De kleine Facebookmarketing voor Dummies achterzijde
  • De kleine Facebookmarketing voor Dummies voorkant
  • De kleine Facebookmarketing voor Dummies achterkant

Steeds meer bedrijven ontdekken de waarde van Facebook. Omdat je kunt targeten op basis van specifieke interesses of online gedrag, kun je er extreem gericht adverteren. Deze mogelijkheden zijn zeker voor kleinere bedrijven, die het zich niet kunnen permitteren om grootschalige campagnes te voeren, een perfecte oplossing om nieuwe klanten aan te trekken. Veel bedrijven proberen het inmiddels wel, maar weten te weinig van de mogelijkheden om effectief hun Facebookcampagnes in te zetten. De kleine Facebookmarketing voor Dummies legt je van A tot Z uit hoe je een marketingcampagne op Facebook voorbereidt, inboekt, monitort en optimaliseert. Je leest alles over de Business Manager, de Power Editor, pagina-insights en de targetingmogelijkheden op Facebook. Toen Marvin Bos voor zijn opleiding Communication and Multimedia Design een Facebookprofiel aanmaakte, had hij nog geen idee dat hij er zijn werk van zou maken. Inmiddels is hij social media consultant en werkt hij aan een toenemend portfolio van de meest diverse bedrijven en organisaties.

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789045354897
Auteur Marvin Bos
Uitgever BBNC Uitgevers
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 160
Lengte 166.0 mm
Breedte 118.0 mm
De kleine Facebookmarketing voor dummies / Marvin Bos. -Amersfoort: BBNC Uitgevers, 2018 - 176 pagina's: illustraties; 17 cm. Een compact boekje op zakformaat waarin wordt uitgelegd hoe je als bedrijf Facebook kunt inzetten voor je marketingcampagnes. Het is vergelijkbaar met het gidsje 'Facebook marketing in 60 minuten' van Marcel van der Heijden. De tekst gaat in op de taken van een bedrijfsmanager, advertenties maken en beheren, bezoek meten, campagnes maken en beheren en sales via Facebook. Het boekje kan je prima op weg helpen om Facebook in te zetten voor je bedrijf, maar voor een goede online campagne is alleen het inzetten van Facebook niet voldoende. Om je campagne beter af te stemmen op verschillende gebruikersgroepen moet je meerdere sociale media inzetten

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.