Mag het ietsje meer zijn?

Waarom jij als klant niet gezien wordt?

Mag het ietsje meer zijn? voorzijde
Mag het ietsje meer zijn? achterzijde
  • Mag het ietsje meer zijn? voorkant
  • Mag het ietsje meer zijn? achterkant

Slechte service heb jij vast ook weleens mee te maken gehad. Of het nu gaat om een klantenservice achter een duur 0900-nummer, slechte service in de horeca of een onbeschofte behandeling bij het indienen van een klacht. Dit boek is geschreven voor de Nederlandse consument met als doel om jou als consument te wapenen tegen slechte service. In dit boek leer jij hoe jij op de juiste manier met een medewerker communiceert en daarmee altijd de beste service krijgt van vrijwel ieder bedrijf. Alexander van Dijl is dankzij zijn jarenlange internationale ervaring op dit gebied de autoriteit op het gebied van service en dienstverlening van Nederland.

Specificaties
ISBN/EAN 9789402118117
Auteur Alexander van Dijl
Uitgever Brave New Books
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 102
Lengte 215.0 mm
Breedte 135.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.