Waardecreatie met het Internet of Things

Inzichten, technieken, businessmodellen

Waardecreatie met het Internet of Things voorzijde
Waardecreatie met het Internet of Things achterzijde
  • Waardecreatie met het Internet of Things voorkant
  • Waardecreatie met het Internet of Things achterkant

In ‘Waardecreatie met het Internet of Things’ legt Marco Heida uit wat het Internet of Things (IoT) precies is, waarom je er met je organisatie mee aan de slag moet en hoe je de eerste stappen zet om gebruik te maken van de mogelijkheden. Heida volgt de ontwikkelingen in IoT al jaren en weet als geen ander de essentiële begrippen, technieken en businessmodellen uit te leggen. In kort bestek voorziet hij je van alle benodigde informatie om zelf strategische keuzes te maken, je CIO aan te sturen of een businessmodel voor jouw sector of bedrijf op te stellen. Ook besteedt hij aandacht aan privacy en beveiliging en geeft hij concrete voorbeelden en cases op het gebied van onder meer smart health, smart buildings en smart logistics.

Specificaties
ISBN/EAN 9789047012443
Auteur Marco Heida
Uitgever Atlas Contact, Uitgeverij
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 224
Lengte 200.0 mm
Breedte 141.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.