Waarom stenen winkels winnen

en webwinkels verliezen

Waarom stenen winkels winnen voorzijde
Waarom stenen winkels winnen achterzijde
  • Waarom stenen winkels winnen voorkant
  • Waarom stenen winkels winnen achterkant

Waarom Stenen Winkels Winnen? Dat is logisch, toch? Dit boek beschrijft waarom. Met de waarheid over de winkelleegstand. Is deze wel zo hoog? Met de waarheid over het percentage dat online besteed wordt. Gaat het eigenlijk wel om grote bedragen? Met de waarheid over de toekomst van webwinkels. Is deze wel zo zonnig? Met de waarheid over online supermarkt Picnic. Kan deze ooit winst maken? Met de waarheid over gratis parkeren. Levert dat nu echt extra winkelomzet op? Met de waarheid over warenhuizen. Zijn dat de toekomstige winstmakers? Maar ook met de waarheid over de Markthal. Is deze nu wel of juist niet een groot succes? En de waarheid over beleving en blurring. Hebben deze begrippen betekenis? Ook met de waarheid over de toekomst van de retail. Blijft deze grotendeels fysiek? Én met de waarheid over wat je moet doen om van je winkel een winnaar te maken. Draait het uiteindelijk niet gewoon om service en ondernemerschap? Hans van Tellingen heeft zijn eigen, eigenzinnige, tegendraadse, maar uiterst goed onderbouwde visie op de retail aan het papier toevertrouwd. Prikkelend. Onderhoudend. Én lekker leesbaar. Altijd gefundeerd. Feitelijk. En betrouwbaar. Want wat eerst tegendraads leek, blijkt in de praktijk gewoon uit te komen. Hans van Tellingen is directeur van Strabo bv. Dé specialist in winkelcentrumonderzoek en -advies. Waarom Stenen Winkels Winnen (komt uit op 27 november 2018) is het langverwachte vervolg op het zeer succesvolle #WatNouEindeVanWinkels (juni 2016). Waarom Stenen Winkels Winnen wordt ondersteund door de bijdragen van maar liefst 18 mede-auteurs.

Specificaties
ISBN/EAN 9789090313740
Auteur Hans van Tellingen
Uitgever Pumbo.nl B.V.
Taal Nederlands
Uitvoering Gebonden in harde band
Pagina's 200
Lengte 219.0 mm
Breedte 215.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.