Je doet het toch wel gratis?

Influencer Marketing voor professionals

Je doet het toch wel gratis? voorzijde
Je doet het toch wel gratis? achterzijde
  • Je doet het toch wel gratis? voorkant
  • Je doet het toch wel gratis? achterkant

Met het boek Influencer Marketing (IM) geven Mascha en Max inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je IM zou moeten toepassen. Het doel is om de marketeer en Influencer van de juiste informatie te voorzien, zodat er weloverwogen keuzes kunnen worden gemaakt voor het beste resultaat. Ze laten je zien welke opties er zijn, hoe de spelers in deze business zich gedragen en wat je moet doen om te scoren met je campagne. Ze halen cases en voorbeelden aan om te laten zien waar het mis ging, of welke (vaak dappere) keuzes er gemaakt zijn om succes te verzekeren. Dit boek is dan ook bedoeld voor marketeers en influencers (in spe) die succesvol willen zijn.

Specificaties
ISBN/EAN 9789461562555
Auteur Mascha Feoktistova
Uitgever Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Taal Nederlands
Uitvoering Gebonden in harde band
Pagina's 192
Lengte 218.0 mm
Breedte 144.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.