Meer opens, meer clicks

Succesvol testen en optimaliseren in e-mailmarketing

Meer opens, meer clicks voorzijde
Meer opens, meer clicks achterzijde
  • Meer opens, meer clicks voorkant
  • Meer opens, meer clicks achterkant

Meer opens, meer clicks Succesvol testen en optimaliseren in e-mailmarketing Eén van de beste manieren om te luisteren naar je klanten en te weten wat zij écht willen, is proefondervindelijk vaststellen wat beter werkt. Door te testen en te optimaliseren. E-mail leent zich daar uitstekend voor. Meer opens, meer clicks biedt heldere uitleg, praktische tips, do's & don'ts, testvoorbeelden, ideeën en nationale en internationale cases van onder meer HotelSpecials, ING, Marktplaats, Microsoft, Philips, Samsung, Viking en Vodafone. Plus een handig zevenstappenplan om zelf met testen aan de slag te gaan. Ontdek welke klantsegmenten het beste responderen, op welke dag en welk tijdstip je e-mails zou moeten versturen en welke onderwerpregels en pre-headers voor de meeste opens zorgen. Je leest welke proposities en call-to-actions de meeste clicks genereren en welk e-maildesign het beste scoort. Dit boek staat vol inzichten waarmee je je resultaten structureel verbetert. Het is geschreven voor iedereen die e-mail inzet om te communiceren met klanten (of dat wil gaan doen) en daar meer uit wil halen.

Specificaties
ISBN/EAN 9789492196040
Auteur Marc Borgers
Uitgever Koninklijke Boom Uitgevers
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's
Lengte 230.0 mm
Breedte 150.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.