Cloud SLA

the best practices of cloud service level agreements

Cloud SLA voorzijde
Cloud SLA achterzijde
  • Cloud SLA voorkant
  • Cloud SLA achterkant

More and more organisations choose to replace traditional ICT services by cloud services. . With the arrival of cloud services, this seems to be much simpler at first, but soon the hard questions come up like data ownership, information links an security.

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789492618009
Auteur Bart de Best
Uitgever Vrije Uitgevers, De
Taal Engels
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 170
Lengte 290.0 mm
Breedte 206.0 mm
Drs. Ing. Bart de Best RI is vanaf 1985 werkzaam in de ICT. Hij heeft voornamelijk bij de top 100 van het Nederlandse bedrijfsleven en de overheid gewerkt en auteur van onder meer Acceptatiecriteria, Cloud SLA, Beheerarchitectuur en nog diverse andere titels. Ruim tien 12 jaar vervulde hij functies in alle fasen van de systeemontwikkeling, inclusief exploitatie en beheer. De laatste 14 jaar heeft hij zich toegelegd op het service management-vakgebied en vervult hij alle aspecten van de kennislevenscyclus van service management, zoals het schrijven en geven van trainingen, het adviseren van beheerorganisaties bij de inrichting, het verbeteren of uitbesteden van het beheer; het examineren van service managers en het reviewen en auditen van beheerorganisaties. Hij is op zowel HTS-niveau als universitair niveau afgestudeerd op het beheervakgebied.

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.