De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame

De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame voorzijde
De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame achterzijde
  • De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame voorkant
  • De 33 beste psychologische beïnvloedingstechnieken uit de reclame achterkant

(note; dit boek heette voorheen 'Seks, humor en het beloofde land', maar heeft de nieuwe titel 'De 33 beste psychologische beïnvloedingstrucs uit de reclame' gekregen. De inhoud van het boek is hetzelfde gebleven!) We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden. In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Dit boek opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd.

Specificaties
ISBN/EAN 9789492493941
Auteur Marc Andrews
Uitgever Maven Publishing
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 208
Lengte 231.0 mm
Breedte 170.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.