De empathiefactor

het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties

De empathiefactor voorzijde
De empathiefactor achterzijde
  • De empathiefactor voorkant
  • De empathiefactor achterkant

Hoe de Empathiefactor de effectiviteit van alle communicatie vergroot.

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789047005186
Auteur Marie R. Miyashiro
Uitgever Atlas Contact, Uitgeverij
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 288
Lengte 230.0 mm
Breedte 150.0 mm
Marie Miyashiro maakt in de Empathiefactor duidelijk hoe empathie de effectiviteit van alle communicatie vergroot. Stephen Covey noemt het 'Eerst begrijpen, dan begrepen worden'. 'Hebzucht is uit. Empathie is in,' aldus Frans de Waal. Als persoon levert het je betere relaties met vrienden, familie en collega's op. Op team- en organisatieniveau betekent de Empathiefactor betere klantrelaties en succesvolle samenwerking, het concurrentievoordeel voor effectieve organisaties. Miyashiro baseert zich op het door Marshall Rosenberg ontwikkelde gedachtegoed van Geweldloze Communicatie. Ze geeft duidelijke en praktische handvatten om de communicatie te verbeteren en in lijn te brengen met je eigen doelen of die van je organisatie.

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.