De toolbox voor dienstverlening

Vanuit Lean-denken, systeemdenken en ontwerpdenken

De toolbox voor dienstverlening voorzijde
De toolbox voor dienstverlening achterzijde
  • De toolbox voor dienstverlening voorkant
  • De toolbox voor dienstverlening achterkant

Dit boek beschrijft in detail de drie krachtigste concepten voor dienstverlening in de 21e eeuw: Lean-denken, ontwerpdenken en systeemdenken, en vertelt precies hoe ze kunnen worden toegepast.

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789082900804
Auteur John Bicheno
Uitgever Pumbo.nl B.V.
Taal Nederlands
Uitvoering Gebonden in harde band
Pagina's 472
Lengte 248.0 mm
Breedte 181.0 mm
John Bicheno is hoogleraar aan The University of Buckingham en internationaal de meest vooraanstaande onderzoeker van Lean systematiek. Daarvoor was hij directeur van het Masters programma Lean Operations bij het LERC van de Cardiff Business School. Van zijn eerdere boek The Lean Toolbox zijn inmiddels al meer dan 100.000 exemplaren verkocht. Gijs Wijers is directeur van Lean Capability Builders (LCB) en ontwikkelt concepten waarmee organisaties zelf in staat worden gesteld om continu te verbeteren. Hij heeft een achtergrond in IT dienstverlening en vijftien jaar leidinggevende ervaring in internationale organisaties. ‘Gijs heeft er eens neus voor om experts in hun kracht te zetten en best practices optimaal te benutten.’ - Roger Lenssen, Algemeen directeur Smart Group Marjolijn Feringa is eigenaar van AmEffect, een organisatie die ondernemingen concrete hulp biedt bij het continue verbeteren van hun bedrijf. Zij heeft een achtergrond als manager en coach in dienstverlenende organisaties en is binnen Rabobank verantwoordelijk voor de implementatie van een standaard werkwijze op basis van continu verbeteren, zelforganiserende teams, Lean en Agile. ‘Ik ken Marjolijn als een krachtige veranderaar.’ - Ella de Vette, Director Controlling & Risk, Essent

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.