Klanten zijn eigenlijk net mensen

en 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken

Klanten zijn eigenlijk net mensen voorzijde
Klanten zijn eigenlijk net mensen achterzijde
  • Klanten zijn eigenlijk net mensen voorkant
  • Klanten zijn eigenlijk net mensen achterkant

Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn. Klanten zijn eigenlijk nét mensen! laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden, zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken! Klanten zijn eigenlijk nét mensen: ze willen aandacht en respect en het gevoel krijgen dat ze u kunnen vertrouwen. Wie zijn klantgerichtheid wil verbeteren, levert daarom niet alleen een product of dienst, maar vervult ook díé wensen van de klant - en niet alleen om nieuwe klanten binnen te halen. Want bedenk: wie nooit meer een klant kwijtraakt, krijgt het vanzelf heel erg druk!

Specificaties
ISBN/EAN 9789052615554
Auteur Jos Burgers
Uitgever Koninklijke Boom Uitgevers
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 114
Lengte 223.0 mm
Breedte 142.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.