101 tips voor het bouwen aan een klantgerichte cultuur

Praktische handvatten voor alle ondernemers, managers en teamleiders

101 tips voor het bouwen aan een klantgerichte cultuur voorzijde
101 tips voor het bouwen aan een klantgerichte cultuur achterzijde
  • 101 tips voor het bouwen aan een klantgerichte cultuur voorkant
  • 101 tips voor het bouwen aan een klantgerichte cultuur achterkant

101 praktische tips waar je morgen mee aan de slag kunt. Gebaseerd op 25 jaar customerexperience-ervaring. Toepasbaar in elk type bedrijf, van klein tot groot. WAAROM? Door gedisciplineerd elke dag een aantal kleine stappen voorwaarts te zetten, kan je een sterke klantencultuur bouwen. Pas elke maand 3 van deze tips toe en binnen het jaar heb je een sterke klantencultuur. Omdat bedrijven nog dagelijks worstelen met een klantgerichte organisatie op te zetten. WAT? Begrijp wie je klanten zijn, wat ze nodig hebben en hoe ze beslissingen nemen. Inspirerende quotes en inzichten van experts over klantgericht werken. Aantoonbare quick wins: kleine aanpassingen met groot effect op de klantbeleving. VOOR WIE? Iedereen die direct met klanten werkt - van frontoffice tot sales en support. Leiders en managers - ondernemers, bedrijfsleiders en teamleiders die klantgerichtheid willen verankeren. Organisaties en teams - start-ups, scale-ups en grotere bedrijven die processen en cultuur klantgerichter willen maken zonder extra kosten of tijd.

Lees verder
Specificaties
ISBN/EAN 9789059964129
Auteur Steven Van Belleghem
Uitgever Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 200
Lengte
Breedte
Maak klantgerichtheid als gewoonte: waarbij elke interactie telt

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.