Brand design met

merkmanagement in woord & beeld

Brand design met voorzijde
Brand design met achterzijde
  • Brand design met voorkant
  • Brand design met achterkant

Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design een begrip geworden in directiekamers en marketingopleidingen. Het bouwen en onderhouden van sterke merken kan niet zonder een relevante merkidentiteit, onderscheidende visuele identiteit en geloofwaardige merkuitingen. Deze vijfde editie bouwt voort op het succes van de 4e editie, met het Brand Design-model als basis. Met bondige theorie, nuttige modellen als de Merk-Wijzer en veel recente praktijkvoorbeelden. Aangevuld met een extra hoofdstuk over Brand Activation, een nieuw model om de Customer Journey in kaart te brengen en een dubbele Fair Trade Original case.

Specificaties
ISBN/EAN 9789043032315
Auteur Ruud Boer
Uitgever Pearson Benelux B.V.
Taal Nederlands
Uitvoering Gebonden in harde band
Pagina's
Lengte 248.0 mm
Breedte 178.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.