Inleiding sales

Een introductie in een veelzijdig vakgebied

Inleiding sales voorzijde
Inleiding sales achterzijde
  • Inleiding sales voorkant
  • Inleiding sales achterkant

Dit product bestaat uit een boek en een bijbehorend online leerplatform, hierop vind je o.a. het online boek. Om succesvol te zijn in sales is er meer nodig dan een hoge gunfactor. Het leggen van relaties met nieuwe klanten én het onderhouden van bestaande klantrelaties is van wezenlijk belang voor elke organisatie. En dat is precies waar het vakgebied sales over gaat. In ‘Inleiding sales’ leer je alles over dit boeiende salesvak. In het boek komen onder andere de volgende onderwerpen uitgebreid aan bod: de verschillende fases van het salesproces; lead generation, met speciale aandacht voor de rol van data en technologie; aanbestedingen en netwerken; de waardepropositie; de salesfunnel en buyer/customer journey; de klantenpiramide; account management. Deze derde druk is volledig geactualiseerd en gaat uitgebreid in op de invloed van digitalisering en verduurzaming op het vakgebied b2b-sales. In deze editie is daarom veel aandacht voor thema’s als meervoudige waardecreatie, innovatie en de rol van data en technologie in de verschillende fases van de salesfunnel. Op de bijbehorende online leeromgeving vind je video’s en kennistoetsen. Stefan Renkema is als hoofddocent verbonden aan de Academie voor Business en Communicatie van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Daarnaast is hij sinds 2017 directeur opleidingen bij Your Ability en mede-oprichter van het platform tafelgasten.com. In dit boek combineert hij bekende en minder bekende inzichten uit de salestheorie met zijn eigen ervaringen als ondernemer, accountmanager, salesmanager en commercieel directeur.

Specificaties
ISBN/EAN 9789024452163
Auteur Stefan Renkema
Uitgever Koninklijke Boom Uitgevers
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's 272
Lengte 242.0 mm
Breedte 175.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.