Visuele identiteit in 10 stappen

Visuele identiteit in 10 stappen voorzijde
Visuele identiteit in 10 stappen achterzijde
  • Visuele identiteit in 10 stappen voorkant
  • Visuele identiteit in 10 stappen achterkant

Straalt u uit wat u vandaag bent en morgen wilt zijn? Sluit de manier waarop uw onderneming, uw merk, uw dienst of uw product in beeld wordt gebracht aan bij uw eigen DNA en dat van uw doelgroep? Dit boek biedt een 'tips & tricks'-benadering rond deze vraagstelling. Het boek kan gebruikt worden door wie zelf aan de slag wil gaan met 'visuele identiteit', eigen ideeën en inzichten wil aftoetsen aan een aantal basisprincipes, inspiratie zoekt voor het briefen van de eigen teams of genuanceerder wil zijn in de communicatie met anderen. Een doeltreffende visuele identiteit wordt een basisvoorwaarde om de visuele evolutie en revolutie die onze samenleving kenmerkt te doorstaan! Dit boek maakt deel uit van de reeks Communicatie i.s.m. KORTOM.

Specificaties
ISBN/EAN 9782509026880
Auteur Christophe Ruys
Uitgever BORGERHOFF & LAMBERIGTS
Taal Nederlands
Uitvoering Paperback / gebrocheerd
Pagina's
Lengte 210.0 mm
Breedte 190.0 mm

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.