Groepen in focus

in vier stappen naar toegepast focusgroepmanagement

Groepen in focus voorzijde
Groepen in focus achterzijde
  • Groepen in focus voorkant
  • Groepen in focus achterkant

Het boek Groepen in focus biedt een systematisch en bruikbaar profiel van een zowel in wetenschap als in praktijk populaire kwalitatieve onderzoeksmethode: de focusgroepmethode ofwel groepsdiscussie. Wetenschappers, communicatieadviseurs, marktonderzoekers en mediabureaus zetten deze methode veelvuldig in om een diepgaand inzicht te krijgen in de mening over en gevolgen van plannen, producten, diensten of acties bij doelgroepen. In dit boek wordt uitgebreid aandacht besteed aan de vaardigheden en inzichten van de moderator om een focusgroeponderzoek efficiënt en betrouwbaar uit te voeren. Deel 1 van dit boek belicht de focusgroepmethode vanuit de theorie, deel 2 vanuit de praktijk.

Specificaties
ISBN/EAN 9789460943577
Auteur Paul Ketelaar
Uitgever Koninklijke Boom Uitgevers
Taal Nederlands
Uitvoering E-Book
Pagina's 3274294

Wat vinden anderen?

Er zijn nog geen reviews van dit product.