Marktplaats
Hoe een Nederlands icoon zichzelf opnieuw uitvond
Jeroen Jonker Roelants werkt ruim 4 jaar voor Marktplaats, waar hij, als Head of Product, medeverantwoordelijk is voor het verbeteren van de Marktplaats-apps en -website. Eerder was hij werkzaam bij game developer Spil Games en bij diverse online uitgeverijen. Olivier van Duijn was ruim 7 jaar CEO van Marktplaats en General manager van ebay Benelux tot zijn vertrek eind 2018. In deze periode groeide Marktplaats en 2dehands.be uit tot leidende e-commerce platformen met maandelijks meer dan 14 miljoen gebruikers. Eerder was Olivier betrokken bij de start-up van Funda en zette hij recruitment sites op voor Reed Elsevier in verschillende Europese landen. Olivier is ook oprichter en eigenaar van Lintberg.com. Na zijn vertrek bij Marktplaats werd hij CEO van Litebit en is hijcommissaris bij diverse bedrijven. Annemarie Joosen werkt ruim 5 jaar voor Marktplaats. Na diverse marketingfuncties bij onder meer de Nederlandse Staatsloterij en Madurodam, staat ze sinds 2014 aan het roer van het marketing team van Marktplaats. In 2016 nam Annemarie plaats in het managementteam van Marktplaats als Director of Marketing. Hierbij is zij verantwoordelijk voor de marketing, PR en customer service van Marktplaatsen 2dehands
Lees verderISBN/EAN | 9789000366125 |
Auteur | Olivier van Duijn |
Uitgever | Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum |
Taal | Nederlands |
Uitvoering | Paperback / gebrocheerd |
Pagina's | 192 |
Lengte | 216.0 mm |
Breedte | 140.0 mm |